петак, 15. март 2019.

Poklanjamo! Potpuno besplatno. Pokloni za sve!

reklamni-materijal-kao-poklon-za-sajmove-posetioce

Izjavne recenice iz naslova osvajaju svaciju paznju. Jer, ljudi uzivaju mozda i najvise u onome sto ne moraju da plate i sto je 100% besplatno.

Poklanjanje paznje i poklona je ono sto unapredjuje odnos izmedju brenda i njegovih finalnih korisnika. Ili ga pak gradi, kad su u pitanju novi korisnici/kupci proizvoda.

A kada bismo govorili o poklanjanju kao procesu, on traje. Krece se naravno od ideje, planiranje traje a krajnji cilj je sam cin poklanjanja. U ovom slucaju, skoncentrisacemo se na biznise, firme, kompanije itd koje spremaju promotivni materijal za svoje potencijalne musterije.

Sa kojim ciljem delimo poklone?

Zbog emocija. Uvek je lep osecaj da se primi neki znak paznje. Pogotovo u obliku poklona. Poslodavci poklanjaju sa ciljem promocije i pospesivanja svoje prodaje. Primaoci poklona najpre osecaju prijatnost a zatim ona prerasta u emociju, sto je i cilj onog koji poklanja nesto.

besplatni-promotivni-pokloni-za-potencijalne-kupce-cena

Naravno da je lepo pokloniti bez velikih ocekivanja, to je i najpametnije. Postoji ocekivanje sa strane poslodavca ali ne treba da bude preveliko. Gradjenje brenda i njegove prepoznatljivosti je takodje vazno, a moze da se dobije putem deljenja pokloncica sa Vasim printom na njima.

Ocekivanje povrata novca zbog ulaganja

Promotivni materijal ne mora da bude skup i uglavnom nije. Izuzetno lose razmisljanje je da se od osobe koja je dobila poklon ocekuje da ucini nesto za firmu, kompaniju, brend itd zauzvrat. Da to bude kupovina proizvoda ili usluge.

To se desava spontano, samo od sebe dodje a predstavnici brenda koji su delili pokloncice svakaku uticu na to. Mozda ne direktno ali ipak, uticaj 100% postoji. Tako da poklanjanje promotivnog materijala svakako jeste ulaganje u uspeh.

Marketing magovi savetuju. Oni koji se odluce za poklanjanje promotivnog materijala, treba da teze ka pretvaranju tog jednog prijatnog trenutka u nesto trajnije. To se postize kada se ispostuju sledeci koraci:

  • Predmet koji se poklanja bi trebao da odgovara primaocu istog sto vise.
  • Prijatan osecaj iznenadjenje o kom smo pricali je jako bitno da se postigne.

Dakle, ne zaboraviti izazivanje prijatnih emocija.

besplatne-stvari-poklanjanje-promotivnog-materijala-ljudima-cene

Mi imamo predlog za one koji planiraju da spreme bozicne poklone, promotivni materijal za sajmove i slicne prilike. Predlazemo da nas kontaktirate i porucite izradu samolepljivih okruglih zakacki za zid, koje su personalizovane tako da mogu da imaju print po Vasoj zelji. Sav info je ovde:

https://plastikastarapazova.blogspot.com/2019/03/plasticni-zidni-drzaci-sa-logoom-vase.html

Zainteresovani mogu da dobiju besplatan uzorak.

Нема коментара:

Постави коментар