среда, 20. март 2019.
Logo Vase kompanije na promo materijalu
Promo materijal je isplativ nacin koji promovise Vas biznis. Dokazano. Ovim potezom, Vi se oglasavate neogranicenom broju potencijalnih klijenata bez mnogo ulaganja i rada. I dok danas postoji mnogo vrsta marketinga, promotivni materijal je neprevazidjena opcija koju i dalje mnogi koriste.
Time, oni privlace nove klijente, sire vest o postojanju kompanije/brenda/proizvoda i naravno, utice na sirenje biznisa. Svi znamo onu cuvenu recenicu, da moramo ulagati kako bi nam se vratilo. I zaista jeste tako. Evo nekoliko nacina na sta tacno mozete da potrosite deo novca koji je predvidjen za marketing.
Promotivni materijal ume da privuce druge
I sami ljudi vole da primaju paznju. A tek vlasnici biznisa i kreatori proizvoda! Svi zele da su oci uprte u njih i njihovu firmu. Tu uskacu promotivni predmeti koje delite besplatno.
Zadrzacemo se oko te izuzetno snazne reci, "besplatno". Nema osobe koja ce da odbije nesto opipljivo (ili uslugu) ukoliko samo treba da kaze "da". Primice svaki poklon.
Situacija je sledeca
Izasli ste na sajam ili neku izlozbu kako biste ucestvovali i ispromovisali svoje proizvode i samu kompaniju. Ukoliko imate posude sa promotivnim materijalom koji nosi logo Vase kompanije, neki posetioci sajma ce sami uzeti to, a neki ce rado prihvatiti ukoliko pokusate da im poklonite svoj promo materijal.
Svi koji su primili Vas poklon ce nastaviti da setaju okolo po salama sajma i drugim standovima. Time, mnogi ce primetiti da imaju Vas interesantan promo materijal i mozda se raspitati da i oni dodju da ga pokupe. Dakle, Vasa inicijativa moze da prouzrokuje neogranicen broj ljudi koji ce videti Vasu prezentaciju proizvoda.
Prednost: trajanje reklamnog materijala
Mesto u reklamnom bloku neke televizije moze da bude poprilicno skupo, isto vazi i za radijske-stanice. Vasa reklama moze da se vrti a onda da bude zaboravljena. Ono sto je prednost reklamnog materijala je to sto on zaista traje dugo. A logo Vase kompanije ne mora da se skine ili da izbledi sa njega.
Uzecemo kao primer nas popularan proizvod, plasticne zidne zakacke. One kad se jednom zakace u kuhinji, hodniku ili bilo gde drugde... Jako dugo su vidljive svim ukucanima i posetiocima necijeg doma.
Uz pomoc reklamnog materijala, popularnost brenda raste
Kako bi Vas brend bio vidljiviji, on mora da se uporno prikazuje i izlaze, gotovo pri svakoj mogucoj prilici. Jer cinjenica je, kada se necemu stalno vracamo, lakse ga i upamtimo. A to je cilj gradjenja prepoznatljivog brenda, a zatim i sirenja biznisa.
Jedno od istrazivanja je pokazalo da je skoro 40% ispitanika izjavilo da se secaju brenda ciji su promo materijal dobili na poklon. To je dovoljan znak da Vasa kompanija treba da se pozabavi osmisljavanjem i izradom ili kupovinom reklamnog materijala koji cete podeliti u odgovarajucim prilikama.
Preostaje Vam samo da se odlucite na ovaj nacin ulaganja koji ce Vam se isplatiti na duze staze.
Vise informacija o nasem promo materijalu koji kompanije cesto porucuju za sajmove, izlozbe i deljenje u svojim objektima:
https://plastikastarapazova.blogspot.com/2019/03/plasticni-zidni-drzaci-sa-logoom-vase.html
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар