петак, 10. мај 2019.

Izlaganje i promocija brenda na sajmu

promotivni-materijal-za-sajmove-plasticni-proizvodi-cene-narucivanje

Sajmovi su sjajno mesto za izlaganje proizvoda ili predstavljanje kompanije. Ili oba, sto da ne? Kada pogledamo kroz istoriju, sajmovi su se kao i danas organizovali u ranije dogovoreno vreme, a zatim su se okupljali prodavci i potencijalni kupci njihove robe.

Ono u cemu se sadasnjost razlikuje je to sto sajmovi nude siri spektar usluga od same trgovine. Kao npr postavljanje standova, skadistenje, oglasavanje nastupa, ugostiteljski deo itd.

Sam cilj sajma je osvajanje trzista

Izlagaci teze ka dobroj komunikaciji preko koje grade kontakte, odrzavaju vec postojece odnose i saradjuju sa medijima. Ukoliko postoji brend i proizvod ili vise njih, navode se cene kao i uslovi kupovine. To ukljucuje celu ponudu i cene. I finalni korak je naravno prodaja, a time i zarada cime se isplacuje prethodna investicija. Takodje, usput mogu da se prikupe informacije o trzistu, predstavi novi proizvod itd.

Spremanje promotivnog materijala za sajam

Sve zavisi koji je cilj pojavljivanja na sajmu. Ukoliko je on promocija inovacija, ono sto se izlaze mora da bude vrhunsko, da odgovara najvisim standardima. Jos jedan od ciljeva je povecanje prometa. Kada je on u pitanju, proizvodi treba da budu spremni, lako dostupni i brzo isporuceni.

Proizvodi jos treba da budu i:
  • Dobro pozicionirani na standu
  • Lepo dekorisani i dopadljivi oku
sajmovska-promocija-biznisa-kompanija-cene-promo-materijala

Reklamni materijal

U zavisnosti od finansija kojima raspolazete, na sajmu mozete da prikazete i podelite gotovo sve sto prestavlja Vas biznis, firmu, uslugu itd. Jer, sve je to reklama. Mozete da pripremite i prilozite:
  • Flajere
  • Cenovnike Vasih proizvoda
  • Kataloge koji ih predstavljaju
  • Flash memorije sa informacijama o proizvodima
  • Video-materijal koji ce da se "vrti" na ekranu
  • Roll-up panoe

Ono sto je bitno jeste da su informacije o Vasoj kompaniji, proizvodima i drugim elementima
  • Jasni
  • Pregledni
  • Sadrzajni
  • Dizajnirani u stilu Vaseg biznisa

Reklamni materijal takodje mogu da budu i neki manji predmeti koje cete poklanjati na sajmu. Oni bi trebalo da imaju upotrebnu vrednost i jasne oznake Vase kompanije, poput:

Predstavljanje na sajmu nije jednostavno i vazno je da je dobro isplanirano. Finalni izgled Vaseg standa na sajmu je rezultat napornog rada i ulozenog truda. Takodje treba uloziti energiju i ono sto je mozda najbitnije od svega a to je dragoceno vreme. Nekad ulozen entuzijazam ali i novac zavise od toga koliko sajam traje. Da li su u pitanju dani ili samo jedan dan, ili vise od nedelju dana. 

sajamski-stand-promotivni-materijal-stampan-cene

Mi vec imamo predlog, utoliko i resenje za Vas. Kompanije su se odlucivale za ovaj proizvod jer je praktican, i najvise se kupuje bas za sajmove na kojima stoji kao na slici iznad. Veoma kreativan nacin kojim bi ste se izdvojili od konkurencije. 

Ovaj reklamni materijal koji ima svoju vaznu namenu u domovima posetilaca Vaseg standa. Time je dugotrajan. Za razliku od ostalih predmeta koji su navedeni ranije u ovom tekstu. Vise informacija i cene za narudzbine:

Нема коментара:

Постави коментар